GPT2 News
Puzzel (19,-1)
autor:kluczyk
,dodano 26 mar 2020, 11:24 | akceptowano 2 kwi 2020, 19:11
Wyświetleń | 64 |
Ocen | 2 |
Średnia | 3.5 |
Zarobiona kasa | -180 |
Komentarze6
Ostatnie puzzle
(23,4)
2 komentarzyDeykun
(18,-1)
3 komentarzykluczyk
(13,2)
2 komentarzyDeykun
(13,1)
2 komentarzyDeykun
(19,-1)
6 komentarzykluczyk
Ostatnie statusy
Łiiii! 16 puzzli, w starej notacji byłaby pierwsza gwiazdka przy nicku.
przecenilam swoje umiejętnosci, jeszcze nie umiem
mam nadzieję że mój drugi puzzel przypadnie wam do gustu
ja go poprawiłęm cień poprawiłęm
Wczorajszy dzień był moim pierwszym na GPT mam nadzieje że nauczę się robić pixel-arty godne tego miasteczka ;]
Fajnie, że jesteś.
Obrazek
Grill wygląda spoko.
Tu moje uwagi, nie bój się, że dużo po prostu to mój feedback co do puzzla.
1. Generalnie dawno temu tu był planowany most i wydaje mi się, że były też w nim przesła pomiędzy końcami brzegu - obecnie nie mamy grafiki, bo padła z linkiem do dropboxa - jeśli Pevel się pojawi to może to odzyskamy i może to przesło co nieco na twoim puzzlu zasłonić - nie musisz się tym martwić piszę to tylko żebyś wiedział jaka jest sytuacja.
2. Po kliknięciu SCAL zobaczysz, że twoja zieleń odcina się od reszty - zmień ten zielony na taki jak jest gdzie indziej i zindeksuj kolory (w gimpie to się robi Obraz -> Tryb -> Indeksowany) - 255 czy tam 256 jest spoko.
3. Namiot - zielony kontur po prawej bardzo się odcina od reszy dałbym ją jaśniejszą (np. użył zieleni z ciemiejszej strony namoiotu), na górze namiotu możesz dać trochę jaśniejszego zielonego. Opcjonalnie jeszcze: namiot nie jest prosty tylko zaokrąglony więc gradienty byłyby mile widziane, możesz zastosować prosty dithering. Namiot (jego kolory) wydaję mi się odrobinę za bardzo nasycony jak na otoczenie w którym się znajduje.
4. Zwróć uwagę, że ciemniejsza strona w GPT2 jest po naszej lewej a jaśniejsza po prawej, krawędź stołu jest tu zrobiona odwrotnie - na 4a nie ma takiego odciencia, u Ciebie może mieć to nie problem tylko lepiej żeby prawidłowe krawędzie się odcinały. :p
5. Bierz pod uwagę kontekst puzla w 5 definitywnie będzie chodnik idący od "u Irenki" może się kończyć w puzzlu po prawej to nie problem ale zwracam uwagę, że puzle po przekątnych też mają jakiś wpływ na to co powinno być w naszym puzzlu - nie musisz tego chodnika teraz tutaj wtapiać, ale miej to na uwadzę w przyszłości.
6. Masz tutaj użyte więcej odcieni piasku, rozejrzy się po mapie i zobacz, że przejście między piaskiem a trawą da się zrobić łagodniej ja tak robię np. tutaj - https://town.gimpuj.info/index.php?act=puzzel&id=455 - generalnie GPT2 jest w zwykle jest łagodniejsze w porównaniu do przeciętnego pixelartu - te są zwykle bardzo retro-hardcorowe i używają bardzo ograniczonej palety.
7. Koszyk i jabłka bym zrobił trochę mniej kontrastowe/nasycone, jeśli używasz 4 pixeli na jabłko to te po lewej możesz dać ciemniejsze, a te po prawej jaśniejsze - owoce są okrągłe więc tego byśmy mogli się spodziewać.
8. W prawym górnym rogu można by coś dać choćby człowieka.
Ogólnie puzzel wygląda w porządku, jeśli poprawisz chociaż częsć z tych punktów będzie dobrze.
Poprawiłem namiot, ławkę, koszyk, brzeg no i dodałem biegaczy. Dzięki za taką dokładną listę ze wskazówkami. Mam nadzieje, że jest lepiej
1. Namiot nadal się według mnie za bardzo trochę odcina od otoczenia
2. Jabłka to 4 kwadraty, ale można bez problemu zrobić 3 nie każde jabłko na drzewie jest widoczne w całości niektóre powinny być delikatne ukryte za liśćmi
Jeśli nie będzie żadnych uwag, to jutro akceptuje ten puzzel - jak mam zaczekać, bo coś będziesz robił to daj znać.
Trochę pusto, trochę te jabłka się tak odcinają za bardzo ale generalnie chwali się, że są nowe elementy i całość się nieźle wpasowuje.