GPT2 News
Puzzel (9,0)
autor:Poozer
,dodano 10 gru 2009, 16:34 | akceptowano 16 gru 2009, 16:16
Wyświetleń | 635 |
Ocen | 20 |
Średnia | 3.55 |
Zarobiona kasa | 960 |
Komentarze50
Ostatnie puzzle
(23,4)
2 komentarzyDeykun
(18,-1)
3 komentarzykluczyk
(13,2)
2 komentarzyDeykun
(13,1)
2 komentarzyDeykun
(19,-1)
6 komentarzykluczyk
Ostatnie statusy
Łiiii! 16 puzzli, w starej notacji byłaby pierwsza gwiazdka przy nicku.
przecenilam swoje umiejętnosci, jeszcze nie umiem
mam nadzieję że mój drugi puzzel przypadnie wam do gustu
ja go poprawiłęm cień poprawiłęm
Wczorajszy dzień był moim pierwszym na GPT mam nadzieje że nauczę się robić pixel-arty godne tego miasteczka ;]
szczerze?? to nie pasuje totalnie do gpt 2
Niebardzo mi to wygląda na puzzel godny gpt2.
mało ludzi, za duże elementy płotu
Nic konkretnego, trzeba zacząć tam na w prawym rogu coś, myślałem nad jakimiś domami nad wodą, może Daffy gdzieś tu się pobuduje?(chociaż mam dziwne wrażenie że jego willa jest deczko za duża)
Strasznie pusto.
to ma być centrum miasta, bez przesady z wielkim trawnikiem (i jeszcze ta furteczka drewniana)
nie pasuje
W ogóle nie pasuje do tego miasta.
Posłuchajcie! Wy mnie nawet nie oceniajcie, bo wiem, ze to jest badziewie. Już to poprawiam
Tak sie zastanawiałem.... że gpt2 nie ma swojego stadionu, myślę że gdybyś sie postarał mógł byś zrobić ładny stadion ;]
tutaj? Przecież tu ma być port, stocznia i przystań.
UPDATE: zmodyfikowałem całą prawą stronę jezdni - dodałem hotel.
Teraz bardzo ładny puzzel, tylko proponowałbym pozamieniać odcienie drzew na te odcienie co w parku. To samo ławka. Chłopek na niej też trochę nie pasuje, spróbuj może skopiować jakąś gotową ławeczkę i chłopka na niej i tylko zmienić mu ubranka.
Bez jakichś dokładniejszych pomiarów mogę powiedzieć, że skala jest przesadzona. Porównaj z innymi puzzlami drzewa i wysokość kondygnacji budynku.
Z tego co ja wyliczylem to pieterko ma 20px.
Czyli co, mam zmniejszyć/zwiększyć wysokość pięter?
zmniejszyć chyba tak ja w GPT1 tam jedna kondygnacja miała chyba 15px
@Asdamos 16 dokładnie
Widoczna kondygnacja ma rzeczywiście 20px, a na prawdę jeżeli zmierzyć do sufitu to wychodzi o połowę więcej. Zdecydowanie jestem za obniżeniem, poza tym puzzel mi się podoba, tylko nie wiem czy hotel będzie ładnie wyglądał jak będzie taki krótki, na następnym puzzlu już może...
Z tego co ja wyliczyłem to piętro ma około 30px, a dotychczas piętra miały 18-20px. Jak na razie z każdą zmianą puzzel wygląda coraz lepiej. Tak trzymaj
dodaj jakies rzygi na chodniku
Tak w ogóle to chyba miała tu być jakaś dzielnica portowa i chyba lepsze byłyby w tym miejscu magazyny.
arktos, no ale nie będziesz miał doku, czy magazynów tuż przy centrum, najlepiej tu zrobić jakąś promenadę, a część przemysłową nabrzeża bardziej na przedmieściach
co do puzla to jest zdecydowanie lepiej (może przedłuż wzdłuż hotelu ścieżkę (na plażę na przykład)
Wiesz co, czegoś mi tu brakuje, ludzie są samochody... nie ale nie muszą być, doj moze zejście na plażę i zmniejsz budynek
UPDATE: Budynek zmniejszony, udało mi się wkręcić jeszcze jedno piętro.
A co do zejścia na plażę to miałoby ono być z chodnika czy jak bo nie rozumiem za bardzo?
jedno zastrzeżenie. Chłopek na ławce nie powinien mieć na sobie pełnego czarnego i białego koloru, tylko trochę bardziej wpadające w szary, tak jak inne ludziki, np. biznesmeni.
Lepiej, ale to jeszcze nie to Coś złego stało się z ławkami w górnej części puzzla (to coś brązowego), chyba są rozmazane. Chodnik raczej powinien być też przedłużony w kierunku lewo-dół (patrz: puzzel 7,0). Ściana hotelu jest zbyt jasna, bo to powinna być ta mniej oświetlona (światło w GPT pada gdzieś z prawej strony)
Ale ze mnie gópek, zapomniałem jeszcze o kilku rzeczach!
- obrazek waży za dużo (zmień tryb obrazu na indeksowany obraz->tryb->indeksowany)
- jeśli to coś w prawym dolnym rogu jest plażą, to zmień jej kolor, a jeśli czymś innym - to wytłumacz czym
Poozer, mi chodzi, żeby ten plac co jest przy hotelu, przy ścianie przechodził w ścieżkę do morza, może do jakiejś promenady potem? czy plaży, ale żeby na dół puzla wychodził chodnik
Za bardzo rozrośnięty ten domek, wylezie potem poza teren i wleci do morza. (przynajmniej mi to tak wygląda)
na wszystko jest rada, gdy wylezie na plażę będzie można robić "hotel na palach" i kupić oryginalną wycieczkę podwodną, czy nocleg itp
UPDATE: Dodałem tę drogę co miała być w lewym dolnym rogu, ale ona mi się za bardzo nie podoba. Popracuję jeszcze nad tym. Co do tego w p-d rogu to była ścieżka, zmieniłem kolor na szary. To złe co się z ławkami to rozwalony płotek (brązowa ziemia). Zmieniłem tryb na indeksowany.
Dobrze. Jeszcze tylko zapełnij może l-d róg czymś? Bo na chwilę obecną nie wygląda najlepiej i nie ma za bardzo perspektyw dla następnego puzzla. Możesz dodać jakiś płot, mur, kawałek budynku (który będzie się znajdował na puzzlach na d i l) lub ewentualnie korony drzew, jeśli nie masz innego pomysłu
dodaj kosz na smieci a kolo niego leza smiecie
UPDATE: W l-d rogu dodałem drogę dojazdową do hotelu, którą oddzieliłem od niego murkiem.
No to mogę już akceptować
Według mnie okey...
Teraz masz już 4.
Budynek zdecydowanie odstaje od reszty GPT2, ale został już zaakceptowany... GPT1 niewypaliło między innymi z tego powodu. Mieszały się różne style i niezadobrze to wyglądało.
WS ma racje, to jeden z gorszych budynków z GPT.
UWAGA EDYCJA!
Ważne by przyszłe pokolenia wiedziały, że ten puzzel miał zupełnie inny budynek. ;]
I drzewka też!
Teraz zasługuje na 5, ale jako, że widziałem poprzednią wersję dam 3
Pusto i monotonnie.