Witaj, nieznajomy! Dołącz do nas!
GPT2 News
  • Seria tajemniczych uprowadzeń w mieście. - Ja chcę jeszcze raz! - zwierza się jeden z poszkodowanych.
  • Kocie kłaki w pieczywie! Inspekcja sanitarna odwiedza wszystkie piekarnie w mieście w poszukiwaniu Kota-piekarza
  • Prezenty, prezenty, paczki i paczki! AM Delivery Service rozpoczęło swoją działalność!
  • Salon samochodowy został zapełniony samochodami czekającymi jedynie na klientów!
  • Władze miasta wspomagają najbardziej ambitnych! 1600PXL dla każdego kto osiągnie ilość 16 puzzli w mieście - Już dzisiaj niutati i Deykun cieszą się ze świeżej gotówki!
  • PLmichus123 skazany na dożywocie na robienie chaosu w mieście.
  • Mieszkańcy panikują - "Krokodyle w mieście!" Władze uspokajają - "To tylko pluszaki".
  • Ropa w morzu obok miasta to kłamstwa! Drastyczny spadek cen działek wodnych.
  • Kanał GPT2NEWS informuje, że może informować!
  • Mafia rośnie w siłę. W mieście słychać pogłoski o nowej broni!

Ostatnia aktywność
0

Puzzel (12,-6)

autor:
kwart
,dodano 26 mar 2012, 15:30 | akceptowano 29 mar 2012, 13:30
Wyświetleń419
Ocen10
Średnia3.7
Zarobiona kasa350

Komentarze
65

  • Don Daffy
    , 26 mar 2012, 15:35

    wymiary się nie zgadzają :P ma być 150x150px, poza tym indeksowana paleta. Przejście miedzy wodą a creeperem nie powinno być gradientem (to nie pixel art). No i nie musiałeś dodawać tyle kropek wody - nie dobrze to wygląda. A pomysł przedni :)

  • kwart
    , 26 mar 2012, 15:48

    Hmmm przejście zrobiłem maską warstwy, ale postaram się wszystko naprawić

  • Axoi
    , 26 mar 2012, 16:02

    Bym podpowiedziała - kropelki wody reguralnie, tak żeby pasowały do tego obok. Sam pomysł zły nie jest, ale przejście trzeba zrobić pixelartem. Do tego wymiary i indeksowanie.

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 16:15

    Ja bym go wynurzył trochę z wody, żeby kawałek narożnika wystawał, można by tam jakąś mewę dać wtedy, albo innego pływaka.

  • kwart
    , 26 mar 2012, 16:55

    AfroMEtal - zrobię tak :) Teraz wziąść się za fale

  • asdamos
    , 26 mar 2012, 17:15

    Wynurz jeszcze trochę... :P

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 17:21

    Jeszcze trochę i usuń większość z tych jaśniejszych kropek oraz dodaj ich więcej dookoła wynurzonego kawałka jak te dookoła smoka. Zanikanie creepera w głębi zrób podobnie do tego zanikania podstawy, albo tak jak wokół wraku.

  • kwart
    , 26 mar 2012, 17:26

    Teraz dobrze?

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 17:29

    Piana dookoła wystającego, usuń te kropki jasne (zrób, żeby pasowało ilościowo do okolicy) i większe zanikanie w głębi.

  • kwart
    , 26 mar 2012, 17:51

    W sensie, że co mam dokładnie zrobić z tymi kropkami?

  • Deykun
    , 26 mar 2012, 18:00

    Kwart na pewno mógłbyś zrobić coś żeby nie przypominały wszystkie Brailla. ;]

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 18:06

    i zrób pianę tak jak na przykładach, które podesłałem.

  • kwart
    , 26 mar 2012, 18:17

    zrobione. Mi się, czy tutaj da się pobrać plik z tłem bazowym? x.x

  • Axoi
    , 26 mar 2012, 19:06

    Chyba w panelu dodawania. A jak nie to tu. Ale kropki już są ok. :)

    Tylko ten budynek, przejście w wodę zmodyfikuj, brzydko to wygląda.

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 19:07

    lewą stronę głowy trochę "wygumuj".

  • kwart
    , 26 mar 2012, 19:53

    edytowany

  • AfroMetal
    , 26 mar 2012, 22:12

    "lewą stronę głowy trochę "wygumuj" mocniej

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 7:47

    Pomijając wygumowanie kostki mi osobiście kąty się nie bardzo podobają, sam dałem takie w kartonie ale był mniejszy ale to tam tito. Wydaję mi się za pusto ale są głosy, że woda jest przeciążona i za gęsta więc myślę, że można by dodać coś takiego. Na pewno chcę, żeby się Pevel wypowiedział co myśli o tym puzzlu zanim go dodamy, bo warto go dodać, się odblokują dwie możliwe rezerwacje jednocześnie.

  • kwart
    , 27 mar 2012, 14:47

    Wygumowane

  • Huan
    , 27 mar 2012, 17:08

    Na moje to to powinno być o wiele mniej widoczne. Przy samym czubku może nawet być bardziej niż teraz, ale im bardziej w dół tym bardziej powinno stawać się to niewyraźne.

  • kwart
    , 27 mar 2012, 17:21

    A teraz?

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 17:24

    Ta ściana może być bardziej wygumkowana niż przednia, bo jest dalej. :)
    To co zrobiłeś robi dobrze. ;]

  • kwart
    , 27 mar 2012, 17:32

    Już. Dorobić jeszcze kawałek skalnego bloku, aby sąsiad miał co robić? :D

  • Quis
    , 27 mar 2012, 20:05

    Dobrze było by dorobić coś w lewym górnym rogu np. kilka rybek pod wodą :)

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 20:15

    Jak nikt się nie przyczepi do jutra do 18:00 to dodaję.
    Jak ktoś ma ale to może się czepić.
    Mi osobiście nie podobają się kąty i ja bym to prędzej zrobił w aksonometrii ale to też by wyglądałoby źle, po prostu kąty nie wyglądają na dobre i kostka nie wydaję się kostką, bo na pewno nie ma kątów prostych (w izometrii GPT). Tak sam pomysł i wykonanie całkiem dobre (mewa z pomysłu AF dała dużo) ale faktycznie jak zauważył Huan w GPT nigdy nie robiliśmy tak, że było widać aż tyle zanurzenia i się gryzie. Nie czepiałbym się tak sytuacji ale to nie tylko moje zdanie.

    Robię poprawkę na debiut i na to, że zawsze mogę to później wywalić/poprawić jakby coś.

  • kwart
    , 27 mar 2012, 20:17

    Dodałem rybki :P Co do tego zanurzenia też to zauważyłem, ale kto wie, może tam jest głębiej, albo po prosty woda jest czystsza :D.Ale dziwne, bo robiłem to w izometrii

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 20:17

    Ryby zdecydowanie za ciemne. Inne ryby w Gpt2

    /edit
    To wszystko izometria.

  • kwart
    , 27 mar 2012, 20:22

    Też mi coś te rybki nie pasowały, poprawione. Czyli to jednak nie jest izometria? :? Chciałem zrobić wrażenie, że to jest jakby wywrócone, jakby kiedyś do wody spadło.

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 20:27

    Jak rysujesz w perspektywie, to co jest bliżej jest wielkie, a to co dalej coraz mniejsze i mniejsze. Są perspektywy z jednym, dwoma lub trzema punktami zbiegowymi czyli przy których coś kurczy się do nieskończoności. W izometrii tak nie ma. Patrząc na miasto nie ustalisz czego jesteś bliżej albo gdzie jest środek, bo drzewo zawsze ma taką samą wysokość i to jest izometria ta kostka jest w izometrii, tylko nie w izometrii GPT2, bo ty sam możesz sobie dobrać dowolne kąty po których idą osie do stworzenia swojej własnej izometrii.

  • kwart
    , 27 mar 2012, 20:47

    Wiem, starałem się to zachować, rysowałem linie odręcznie, ołówkiem, nie powinny się zbiegać.

  • Amos94
    , 27 mar 2012, 20:52

    Ja bym na Twoim miejscu pod wodą zrobił ruiny np. takiego Coloseum, bo taka jedna kostka to trochę bida. Nieco kreatywniej, no.

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 20:55

    I nie zbiegają się problem nie leży w tym. Tu są kostki w różnych rzutach Izometrycznych, kiedy jedną z tych kostek przeniesiesz z jednego rzutu do drugiego przestanie być kostką, a stanie się dziwnie krzywą bryłą.

  • elementiro
    , 27 mar 2012, 21:13

    A tak w ogóle, to czy tam nie powinno być kontynuacji wodnego miasta?:|

  • kwart
    , 27 mar 2012, 21:27

    Czyli dorobię jeszcze jakieś skalne bloki u góry. Btw. obrót obiektu jest niemożliwy w izometrii?

  • Deykun
    , 27 mar 2012, 21:51

    Jest, jest przecież kostki nie muszą leżeć tak jak leżą ale ty użyłeś 2 magicznych linii, które są pochyłymi osiami, i żeby to była kostka wysokość musi być linią pionową u ciebie nie jest wiec nie ma 90 stopni. :)

  • AfroMetal
    , 27 mar 2012, 21:57

    Możesz wziąć kąty z kontenera w wodzie od Daffy'iego.

  • kwart
    , 28 mar 2012, 13:20

    Teraz już rozumiem! ale już chyba nie pójdzie tego zmienić :/

  • AfroMetal
    , 28 mar 2012, 13:30

    To narysuj od nowa, nie powinno trwać długo, a przynajmniej poćwiczysz pixelart.

  • kwart
    , 28 mar 2012, 15:02

    Tylko pytanie - jak wtedy zrobić tą wystającą część?

  • Deykun
    , 28 mar 2012, 15:14

    Tak jak Daffy? ;) Zawsze możesz zrobić odbicie lustrzane w poziomie tego i będzie wyglądało trochę innaczej niż to Daffowe.

  • kwart
    , 28 mar 2012, 18:35

    Bum, poprawiona izometria + kawałek miasta

  • AfroMetal
    , 28 mar 2012, 19:12

    Wiele lepiej, dałbym 4.

  • Deykun
    , 28 mar 2012, 19:23

    Te czerwone linie, spójrz na kostki obok łączenia mają po 1 px, nie są takie mocne. Na tym małym za nie ma ciemniejszego konturu i jest woda tam gdzie powinien być jaśniejszy.

    Kostka jak dla mnie o wiele lepiej. I jak poprawisz to co napisałem i nie masz zamiaru dawać nic więcej to mogę dodać, bo jak dla mnie trzyma poziom i ma coś oryginalnego. Tylko ostrzegam, że możesz też dostać niższe oceny. :)

  • AfroMetal
    , 28 mar 2012, 19:27

    Jak mówiłem, ode mnie masz pewne 4, chyba, że dodasz coś jeszcze zajeistszego niż Creeper.

  • Ostatnia edycja
  • Huan
    , 28 mar 2012, 22:40

    ludzie, gdzie są ludzie?

  • niutati
    , 29 mar 2012, 10:38

    No w tym miejscu raczej nie znajdziesz ich zbyt dużo.

  • Deykun
    , 29 mar 2012, 13:31


    Mi się osobiście podoba. :)

  • ƥevel
    , 29 mar 2012, 14:36


    3 na zachętę :>

  • asdamos
    , 29 mar 2012, 14:39


    Może być.

  • Axoi
    , 29 mar 2012, 14:47


    Jest ok, po prostu ok.

  • Huan
    , 29 mar 2012, 15:05


  • AfroMetal
    , 29 mar 2012, 15:36


    Za Creepera.

  • Amos94
    , 29 mar 2012, 15:39


    Mało ambitne, ale technicznie poprawne. :)

  • kwart
    , 29 mar 2012, 16:57

    Może i mało ambitne, ale i tak dostaję dobre oceny, jak na pierwszy pixelart :)

  • elementiro
    , 29 mar 2012, 18:29


    Niezły puzzel. +za creepera (który jednak moim zdaniem powinien mieć inne kąty, bo z tymi wygląda trochę nienaturalnie - chodzi o to, że tonie równolegle do krawędzi)
    Normalnie dałbym raczej niższą ocenę, ale jak na pierwszy puzzel to jest b.dobrze. Na zachętę masz 4.(I na kasę, bo sam wiem, że z tą - szczególnie na początku - bywa krucho)

  • kwart
    , 29 mar 2012, 18:31

    No właśnie kontener na puzzlu Daffiego tonie identycznie :)

  • elementiro
    , 29 mar 2012, 19:46

    Tyle, że kontener nie tonie, a pływa. Jest pusty w środku. I bardziej może przyjąć taką pozycję. A creeper jest z kamienia CAŁY. Szybko idzie na dno, więc statystycznie ma małe szanse. Ale to tylko taka moja drobna uwaga była. :)

  • AfroMetal
    , 29 mar 2012, 22:44

    Jak na moje, to ten Creeper nie tonie, a opiera się o dno, jako, że zawalił się do morza. Wystaje mu już tylko głowa, która jest widoczna z powierzchni i dalej przeraża.

  • Janovit
    , 29 mar 2012, 22:53


    :)

  • kwart
    , 30 mar 2012, 14:17

    Afro Metal - przeraża, w sensie, że to creeper, czy źle go narysowałem? :P

  • elementiro
    , 30 mar 2012, 16:04

    AM: Zgoda, może jest tak jak mówisz, mnie tam wszystko jedno, ale nadal uważam, że to mało realistyczne, że linia zanurzenia jest równoległa do krawędzi, bo:
    -dno jest raczej nierówne, więc któryś z rogów dotykających go powinien być niżej od drugiego (a co za tym idzie jeden z rogów wystających również powinien być niżej od drugiego)
    -taki ciężki kamień grzęźnie w ziemi, która nie ma różną strukturę w 2 miejscach, więc jeden z rogów zapada się bardziej (jak krzywa wieża w Pizie), dalej jak powyższym punkcie.

    Ale jak już zresztą stwierdziłem, to tylko drobna (pod względem ważności, anie tego ile miejsca w komentarzach na nią poświęcam :)) uwaga.

  • elementiro
    , 7 kwi 2012, 10:50

    Hmm... a tak wogóle:
    Nutka! Minecraftowa historia z piosenką. :)

  • patrysiek2
    , 21 maj 2012, 14:48

    Jest problemik, na obrazku (niżej link) zaznaczyłem na czerwono  
    pikselek, który jakbyś mógł to usuń, ponieważ jeżeli na ja pozycji (12,-5) dodaje dokończenie twojego puzzla to jest mały błąd :/

    OBRAZEK! [kliknij]

  • kwart
    , 17 sie 2012, 23:26

    za niedługo poprawię :P

  • Terranka
    , 1 maj 2014, 11:20


    Dla mnie? Super!
    Tylko, że nie zaliczam się do tych, którzy znają się na temacie xP

Zaloguj się na forum i wróć tutaj, aby móc dodać komentarz!

Propozycje puzzli

Ostatnie statusy

  • elementiro
    15 mar 2020, 21:23

    Łiiii! 16 puzzli, w starej notacji byłaby pierwsza gwiazdka przy nicku. :D

  • zoorka1
    29 wrz 2015, 6:31

    przecenilam swoje umiejętnosci, jeszcze nie umiem

  • FuniaFlyx
    16 lis 2013, 15:28

    mam nadzieję że mój drugi puzzel przypadnie wam do gustu :)

  • Mysiek44
    13 sie 2013, 18:35

    ja go poprawiłęm cień poprawiłęm

  • Terranka
    21 paź 2012, 15:04

    Wczorajszy dzień był moim pierwszym na GPT mam nadzieje że nauczę się robić pixel-arty godne tego miasteczka ;]